11 November - 2010

Godmorgon


Inget bloggande på ett tag men det var för jag fick ett jobb på ringhals som tog upp all min tid. Gå upp klockan 5 varje morgon och jobba till 4 då kan jag lova att man däckar när man kommer hem..

Men nu är ja arbetslös igen men ska på en arbetsintervju nästa vecka så det är bara hålla tummarna för att man får det.

Idag ser mina planer ut som att fixa sig, sedan åka till jenny o kela med vidar på 3 månader sedan hem och storstäda för det ser ut som hej kom och hjälp mig. Sen imorgon är det helg.

Nu ska jag ta o dra mig ett tag men vi höres o synses..


PUSSSS T♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Va gärna med i min dagens blogg tävling om du vill! :)

2010-11-11 @ 11:44:56
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: t

fin blogg :)



Va gärna med i dagens blogg :)



Kramar sötis

2010-11-11 @ 12:12:38
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0