12 November - 2010

Hallådär

Vaknade av en dunderhosta vid 8 imorse så illa så man hostar upp allt i magen. Men lite om o men gick det över.
Sen var man med madde på stan i nån timme innan hon åkte hem och jag tog mitt pick och pack till ica. Handlade lite gott till ikväll då det är grillning som står på menyn. Lite wierd då det spöregnar men grillmaster får fixa till det.

Sen ringde becka så blir antagligen PARTY imorron om mannen orkar med. Får hoppas det så han lär känna lite folk i denna stad.

Så nu väntar jag på mannen som kommer hem när som helst o då blir det diskning för min del som jag segat ut ganska länge.

Men tjipptjopp ha en kanonbra helg

PUSSS T ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0