19 November - 2010

Godmorgon precis vaknat upp efter en sköönt nattssömn var som alla andra dagar jag snarkar vidare medans filip drar sig till jobbet, Hel okej för mig för jag älskar att sova !

Men igår kom amanda och dennis över för att ta lite foton som vi ska ge bort i jul till familj och släkt. Pjuu tur att man bara behöver ge till farmor från min sida och mor o far. Vart jättefina bilder och vi är riktigt nöjda.

Till AMANDA !

Mitt smör gick ut igår "/. Nu ska jag gå ut och röka.

O när amanda o de hade gått igår så tittade vi på utröstningen i para !

Det Visste hon inte . lalallla :D

Nae nu är jag barnslig igen. Ska nu ta o rulla en film och äta mackor utan smör ="(

PUSSS T♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0