21 Oktober - 2010

Dålig uppdatering I know men så mycket när jag var hemma i Norpan ville vara med alla jag kunde vara med o försökte få tiden att räcka till.

Men till ett glädjande besked. Tror att lilla jag har fått ett jobb :D
Nyss ringde en tjej som hette Angelicka (tror jag) hon frågade lite vad jag hade gjort osv, Dock uppfattade jag inte om det var intervju eller provjobba tror det var det eftersom hon sa ta med frukost o lunch sedan är arbetstiden från 07.00 - 13.30 eller till 16.00 det fanns lite olika.

Men i alla fall det är på ett hotell och städa osv. Det var rebekka som ringde igår till mig o frågade hur det gick på jobbfronten o allt så sa hon att de sökte jobb o gav mitt nummer till chefen.

Asså om det är ett jobb är jag så OTROLIGT LYCKLIG !!!!!!

Filip och jag hängde lite läpp häromdagen inför kommande månader hur vi ska få allt att räcka till men går det såhär så klarar vi oss galant det tror jag verkligen.

Men aja mkt nu min kropp är helt vild av lycka så ska storstäda o allt nu till mannen kommer hem.


PUSSSSS T

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Du verkar vara en sån fin person :)

2010-11-10 @ 16:55:01
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0