25/9

Mina känslor för denna människa är något otroligt. Jag som hade tänkt leva mitt liv singel några år och bara ha kul möter denna underbara människa för 7 månader sen just idag. På ett badrumsgolv vaknar man upp av att jag ligger o sover på hans mage efter en krogrunda. Det är sjukt sjukt sjukt sjukt o se vad det ledde till :) !

O jag är glad över det !



Men vill bara säga det att Jag älskar han och har aldrig kännt såhär för någon människa förut. Han är inte bara en pojkvän utan min bästa vän,  Han som finns där till 100 %

Ae usch blir tårögd bara man tänker på hur stort det är att ha kärlek vid sin sida.


Ska sova nu




Puss T

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Ni är fina ni! Glad att Fille har dig Tove :)

2010-10-14 @ 16:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0